aim’n rekryterar Martina Nilsson som Creative Lead

20 januari 2025

Som ett led i arbetet med att skapa en världsledande varumärkesupplevelse i alla kanaler och ytterligare förbättra kundupplevelsen har aim’n sportswear rekryterat Martina Nilsson som Creative Lead.

Martina Nilsson är en visuell storyteller som har tidigare arbetat i ledande kreativa roller både i Europa och USA, där hon samarbetat med några av världens största stjärnor som Jennifer Lopez, Pamela Anderson och Gigi Hadid. Martina är känd för sin sofistikerade, europeiska stil och har varit en nyckelperson i styling för stora varumärken och publikationer som Vogue, Harper’s Bazaar och Vanity Fair.

”Det känns fantastiskt roligt att välkomna Martina till vårt team. Hennes roll handlar om att vara en lyhörd, kreativ coach och att aktivt bidra till aim’ns fortsatta utveckling som varumärke. Jag ser fram emot att se vad vi kan åstadkomma tillsammans,” säger Tekla Acs, medgrundare och Creative Director på aim’n.

I sin nya roll blir Martina en nyckelperson i att utveckla aim’ns varumärkesupplevelse i alla kanaler.

 ”aim’n är ett inspirerande varumärke som jag verkligen beundrar och det känns jättekul att vara med på resan. Jag delar varumärkets passion för en aktiv livsstil och syn på mode och kreativitet. Jag ser fram emot att vara med och skapa en wellnessdestination för kvinnor världen över,” säger Martina Nilsson.

För mer information, kontakta:
press@aimn.com